خبر
يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 :: 19:31 ::  نويسنده : بهار ::  تعداد بازدید : 138


قبل از اینکه در مورد فواید اردوی نوروزی و اهمیت اردوی نوروزی صحبت کنم، بگذارید داستان کوتاهی را برایتان تعریف کنم. روزی از مایکل شوماخر، قهرمان فرمول 1 پرسیدند که راز موفقیت او چیست؟ شوماخر پاسخ می دهد: در طول مسابقه، هر بار که به گوشه ای یا مانعی نزدیک می شدم که دیگران متوقف شده بودند، نفس نفس می زد. از این نقل قول شوماخر، متوجه خواهید شد که اگر می خواهید موفق شوید، زمانی که دیگران دست از تلاش نمی کشند، باید بیشتر تلاش کنید. شاید همه ما بارها این جمله را شنیده باشیم. با کمی تامل می توانیم معنی این جمله را بفهمیم. در ادمه به بررسی ضرورت برگزاری بوت کمپ عید و تاثیر بوت کمپ عید نوروزی مدارس شبانه روزی می پردازیم.

همه دانش آموزان کنکور (نه فقط دوازدهم) که برای کنکور آماده می شوند می دانند که تعطیلات نوروز بهترین زمان برای درس خواندن و جبران است. چون حداقل 2 هفته در مدرسه شبانه روزی تحصیلی نوروزی فقط برای تحصیل فرصت دارید. برای امتحاناتی که حتی یک دقیقه در آن بسیار ارزشمند است، 2 هفته زمان بسیار خوبی است و با برنامه ریزی صحیح می توانید از روزهای عید نهایت استفاده را ببرید. میشه بگی خوش شانسی، در تعطیلات عید یا مهمون داریم یا میریم مسافرت و مهمونی. چه کسانی می توانند در تعطیلات نوروز درس بخوانند؟ با این همه سروصدا و رانندگی به سمت محل کار، چگونه می توانیم روی مطالعه و آمادگی برای کنکور تمرکز کنیم؟ این یک سوال بسیار خوب است. البته زمانی که مشغول هستید، عید نوروز، مسافرت، دعوت به مهمانی و دعوت از مهمان هستید، تنها چیزی که نمی توانید روی آن تمرکز کنید مطالعه و تست زدن است. برای کنکور سراسری است. اما من یک پیشنهاد خیلی خوب دارم: شرکت در مدرسه شبانه روزی عید.


❃ مدرسه شبانه روزی نوروزی چیست؟

حتما اسم مستمری تحصیلی عید را شنیده اید. چند سال پیش مشاوران تحصیلی و کسانی که کنکور را آماده می کنند و همه کسانی که با کنکور روبرو هستند؛ اردوی نوروزی برای درس خواندن و درس خواندن در عید راه انداخته اند تا فرصت تعطیلات نوروزی را از بین نبرند. شبانه روزی تحصیلی نوروز مکانی است که می توانید در آن لذت ببرید و لذت ببرید. این اردوی نوروزی سرگرم کننده است زیرا شما فعالیت های خوبی دارید و با افراد جدید زیادی آشنا می شوید که یک هدف دارند و آن موفقیت و کسب رتبه اول در کنکور است. رقابت سختی بین همه داوطلبان کنکور وجود دارد. اما در اردوی آموزشی عید تعداد داوطلبان کنکور را در کنار خود می بینید، فضای رقابتی ایجاد می کند. چون دانش آموزانی را می بینید که مثل شما تعطیلات خود را در عید نوروز و خوش گذرانی گذرانده اند و در درس خواندن در عید با مشکل مواجه شده اند. وقتی احساس رقابت وجود دارد و می بینید که افراد زیادی هستند که با انجام یک امتحان خوب می توانند شما را هدایت کنند، سعی کنید از همه امتحانات جلوتر باشید. عید را به بهترین حالت خود برسانید. در اینجا با نتایج جلسه نوروزی پژوهی آشنا شدید.

همه می دانند که هر ساله متقاضیان زیادی برای شرکت در کنکور سراسری اقدام می کنند و رقابت بین آنها سخت است. اما اکثر دانش‌آموزان فقط همین را می‌دانند و خیلی‌ها هستند که برای گذراندن این اولین ماراتن تلاش نمی‌کنند و نیاز اردوی نوروزی برای موفقیت را نمی‌دانند. اما اگر فردی را دیدید که هدف آنی شما با شما یکی است، این مسابقه به شما انگیزه می دهد تا در پانسیون نوروزی بیشتر کار کنید. مصداق بارز آن ضرب المثلی است که می گوید: شنیدن کی مثل دیدن بود؟ مهم نیست که همه چه می گویند، ببینید چند صد هزار نفر برای ضبط ثبت نام کرده اند، همه تلاش می کنند، اما چه کسی گوش می دهد؟ ممکن است برخی از شما گروهی را در اطراف خود ببینید که از مرحله مطالعه، هدف، کنکور و ... بیرون آمده اند و با دیدن آنها با خود می گویند کی دوباره درس می خواند و همه می گویند رقابت شدید است و این حرف ها همه دروغ است اما وقتی در محیطی مثل نوروز افرادی را می بینید که در مدارس شبانه روزی درس می خوانند که مثل شما تمام وقت و انرژی خود را صرف مطالعه و امتحان می کنند، انگیزه یادگیری و رسیدن به هدف را افزایش می دهد.


❃ مزایای اردوی تحصیلی نوروز

رفتن به اردوی نوروزی هیجان انگیز و در عین حال چالش برانگیز است. در مدت اقامت در اردوگاه نوروزی از تمام اتفاقات و اتفاقات خارج از اردوگاه عید آگاه نیستید و از جنگ خبری نیست که شما را از خواب بیدار کند یا بیهوش کنید. یکی از مزیت های مدرسه نوروزی این است که خبری از رفتن به سایت های مختلف و ساعت ها صحبت در مورد تبریک عید نیست. بدون اینترنت، لپ تاپ، تلفن همراه و غیره. بدون سر و صدای افراد دیگر. زیرا همه کسانی که اردوی نوروزی را برای دانش آموزان کنکور برگزار کردند، تمام تلاش خود را می کنند تا در هرج و مرج عید و سال نو، آرام ترین اردوی جهان باشد.


اثرات مدرسه شبانه روزی در عید

می توان گفت در تعطیلات نوروزی که همه در حال استراحت و تفریح ​​هستند، مطالعه چند روز متوالی بسیار سخت و طاقت فرسا است. اما ابتدا اگر خوب فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که بسیاری از افراد مشهور و موفقی که مشاغل مهم و حیاتی مانند شما دارند در عید مشغول لم دادن در خانه و خوردن آجیل و شیرینی و شکلات نیستند. زیرا؟ چون کار مهمتری از اینها دارند. آن کارشناسان و مشاوران تحصیلی که ایده مدرسه شبانه روزی نوروزی را از سرشان بیرون آوردند و روی کاغذ آوردند و عملی کردند، به همه چیز فکر کردند و حتی به وعده های غذایی بچه هایی که در مدرسه شبانه روزی هستند، هزاران نفر دارند. از افکار و برنامه ها پشت سر آنها کارشناسانی هستند و همه اتفاقات اردوی نوروزی برنامه ریزی شده و به قول معروف در کتاب هاست.



اخرین حرف

همه می دانند که برای بهتر شدن زندگی خود چه باید بکنند. اما هر وقت تصمیم می گیرند تغییر کنند و بهتر شوند، اتفاقی می افتد و نمی توانند کاری را که می خواهند انجام دهند. چرا؟ زیرا تغییر و بهتر شدن نیاز به محیط خوب و روحیه خوب دارد که عموماً در زندگی امروزی وجود ندارد. بسیاری از نزدیکان ما انرژی منفی را آزاد می کنند و سروصدا می کنند و برای تفریح ​​بالای سر ما می آیند. تا زمانی که بخواهیم قوی و با اراده بمانیم، تلفن همراه زنگ می‌زند و دعوت می‌شویم برای دیدن یا عنوان سریال خاصی پخش می‌شود. پس باید این بار کاری متفاوت و خاص انجام دهیم تا بتوانیم در آزمون های خرداد یا کنکور سراسری نتیجه متفاوتی بگیریم. ما هر روز با یک سری افراد مثبت و تمرین های زیبا دور هم جمع می شویم تا بهتر از قبل باشیم تا بتوانیم واقعاً عید امسال را برای یکدیگر آرزو کنیم. نه برای تغییر سال، برای تغییر خودت

مراجعه به ادامه مطلب: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

پیوندهای روزانه
آمار
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 20
  • بازدید این هفته : 19
  • بازدید این ماه : 43
  • بازدید امسال : 2742
  • بازدید کل : 12376
  • تعداد پست ها : 26
  • تعداد نظرات : 0


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
 
 
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]